24 mars 2011

Säg hej till Robin Sandberg...

Photobucket



Hey!!!

Robin Sandberg heter jag, mitt fullständiga namn, rätt och slätt.
Jag är västgöte från slätta och är uppväxt i Skövde. 22 år är jag och född sista månaden på året. Den månaden i Sverige som det ska vara vinter, jag gillar vintern, då kan jag göra ett av mina största intressen i livet, åka skidor. Jag har stått på skidor sedan två års ålder, och de senaste två åren så har jag hunnit med två skidsäsonger i Whistler, Kanada och senast i Niseko, Japan.

Jag gillar vintern, men uppskattar de varmare temperaturerna väldigt mycket också! Då cyklar man landsvägsräser, fixed gear, åker longboard, wakeboard, kör motorcykel, kör båt och är på västkusten, det bästa tillhållet den svenska sommarn.

Jag gillar naturen, det är inte mycket som slår högre än då man färdas på landsvägsräsern med fin asfalt, solen i ansiktet och gröna ängar så långt ögat når, eller då man efter 6 timmars hajkande äntligen bestigit fjälltoppen och blickar ut över ett vackert fjällandskap där man ska få åka ett 15 min åk ner i dalen i knädjupt puder.

ROBSA kallas jag för av mina vänner, kommer från en gammal hotmailadress ja hade en gång... Det har gått så långt så folk jag inte ens känner kallar mig för detta.

Ibland "snöar" jag in på saker, eller med andra ord "nördar" in på områden, så vissa saker jag gör går jag in väldigt mycket i, ibland kanske för mycket, jag tror det blir lätt så då man vill få ut det bästa av saker.
Ta grillningen som exempel, för nått år sedan grillade man färdigmarinerad köttbitt rätt uppåner. Nu finns det inte på kartan, nu ska de först marineras lång tid innan, för att sedan "rubbas" för att sedan penslas med glaze 3-4 ggr under själva grillningen för att sedan lägga på en sista omgång glaze och ev. krydda.

Ska nog köpa en ny grill nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar