15 mars 2011

Säg hej till Fidde Pettersson




Efter 13 år i transportbranchen så var det dags att söka sig till nya utmaningar och testa nått nytt, så varför inte börja studera? det har jag ju typ aldrig gjort innan.

Jag älskar upplevelser fart och fläkt, gärna i symbios med ett varmt klimat i ett land långt långt borta. När jag får för mig att göra något så gör jag det oftast till 110% en kortare tid, sedan så tröttnar jag och testar nått nytt. 

Man kan aldrig få för mycket upplevelser (eller tekniska prylar) och det är något jag samlar på, upplevelser alltså!

Just nu går det ett program på tv som heter, "99 saker man måste göra innan man dör" och det är ett program i min smak. Jag håller på med att bocka av saker på min egna lista, en lista jag gjorde för många år sedan, men nu under student-tiden så ligger upplevelserna på is, men jag kommer att ta igen det när tiden i skolbänken är över, var så säker……

All in!!!

1 kommentar:

  1. Underbart kort, vem är fotografen? Måste vara en duktig person som lyckats fånga essensen i personligheten//Å

    SvaraRadera