25 feb. 2011

Säg hej till Viktoria Mars Carlson...


Ah, men tjäna dårå.
Som ni säkert kunde lista ut är det jag som är Viktoria. Klassens yngsta på 18 år. (Och då tänkte ni "men VA?!?!?! Är hon bara 18? Hur går det ihop?!" Jo, ni förstår att jag är världens smartaste brud o ha liksom ba hoppat över alltihop. Ok, nä, så äre ju inte riktigt. Jag skippade ett dagis år (dagisår? dagis-år?) för att alla mina kompisar var äldre så jag började skolan med dem, helt enkelt.) Jag är en ganska narcissistisk, omtänksam person. 
Jag är väl helt enkelt lite crazy, är väldigt kyrkligt aktiv men inte sådär jättetroende. Jag var det ett tag o sen kom jag på att jag nog inte trodde på det iallafall. Jag är scout också, men det hör ju till, liksom. 
En crazy catlady som har ett sjukligt förhållande till skor och nagellack. Men mest skor. (Tror jag har typ 40 nagellack och jag börjar gråta om jag hittar fina skor. Har även sagt "Den känslan man får när man är jättekär i nån o just har hånglat med den för första gången, så kändes det när jag köpte två par skor i helgen".) Och min favoritfärg är glitterrosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar