17 feb. 2011

Säg hej till Catrine Lindberg...


Det finns många saker som tilltalar mej, men dom som ligger högst på listan är nog kärlek, musik och kaffe! Å så form och färg i alla möjliga kombinationer förstås. Jag är en lagom osansad, snart 40-årig lady som tycker att livet är rätt gött att leva och som har lärt sej att det aldrig är för sent att testa nåt nytt i tillvaron. När jag inte sitter vid datorn, umgås jag väldigt gärna med min familj som består av man, dotter (14år) och son (snart 12år). Eller så gör jag musik och smycken - det är trevligt! 

Jag har stannat upp lite i livet för att fundera på vad jag vill göra i fortsättningen - och det verkar som det landar inom grafisk form - det är också trevligt!

Om det blir som jag önskar, ska jag jobba lite med musik, lite med grafisk formgivning och så lite med smycken. Då tror jag att min tillvaro blir harmonisk. En låt jag skrivit innehåller en fras som jag försöker leva efter - testa du med!

"Enjoy life while life is still enjoyable"

Å du - glöm inte kaffet...!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar